Jak sami vidíte, nabízíme Vám v našich dvou aerobních sálech mnoho skupinových lekcí pod vedením profesionálních instruktorek a instruktorů…

Pro zajištění účasti na Vámi vybraném skupinovém cvičení doporučujeme včas vytvořit rezervaci.

Bosu

BOSU cvičení je velmi oblíbený systém cvičení určený pro zpevnění svalů celého těla. Základem BOSU cvičení je speciálně vyvinutá nafukovací kopule, kterou používáme jak stranou rovnou, tak vypouklou. BOSU ® Balance Trainer je určen pro různé druhy balančních, rehabilitačních, relaxačních a posilovacích cvičení. BOSU® Balance Trainer má svůj původ v rehabilitaci. Díky širokému rozsahu použití může BOSU cvičení používat osoba jakékoli věkové kategorie od amatérů až po vrcholové sportovce.

Pilates

Kondiční cvičení kombinující prvky jógy, posilování, gymnastiky s důrazem na správné dýchání.
Techniky používané tradičně při výuce tance či baletu.
Účelem je posílit slabší svalové skupiny, dosáhnout fyzické rovnováhy a tak získat kontrolu nad svým tělem.
Cviky jsou zaměřeny na rovnoměrný rozvoj celé postavy, zlepšení držení těla a podporu ladnosti pohybu. Často se využívají různé disbalanční pomůcky (např. různě velké míče, core podložky apod.)
Většina cviků se provádí na podložce, menší počet opakování při maximálním soustředění a koncentraci na přesnost provedení. Klíčem k úspěchu je propojením práce svalů a mysli a správné dýchání.
Cvičení Pilates se zaměřuje především na svalstvo trupu a zpevnění břicha. Je ideální jako doplněk k jiných formám aerobiku a cvičení.

Bodyforming

Bodyforming je komplexní cvičení zaměřené na rovnoměrné formování a zpevnění celé postavy. Bodyforming se zaměřuje na posílení ochablých a protažení zkrácených svalů. Pomáhá vymodelovat pěkné křivky, zajistit správné držení těla, shodit přebytečné kilogramy, přičemž k cíly využívá vlastní hmotnost těla, proto je vhodé pro muže i ženy.

Hatha jóga

Hatha jóga je ideální cvičení pro každého, kdo chce protáhnout své tělo, uklidnit svou mysl a odpočinout si od každodenního stresu. Hlavní náplní lekcí je výuka jednotlivých pozic (asan), práce s dechem (pranayama) a relaxace. Spojení těchto tří elementů tvoří harmonické cvičení, díky kterému zapomenete na okolní svět a budete se soustředit pouze sami na sebe.

Pevné bříško

Cvičení zaměřené na tvarování břišních svalů. Během této lekce, jsou voleny cviky na zpevňování a rýsování. Využívají se různé pomůcky pro maximální efektivitu např. posilovací gumy, aerobikové tyče, overbally.

Zumba

Ve španělském slangu slovo „zumbare“ znamená „rychle se hýbat, bavit se, nebo pozvat někoho na party“. A přesně taková je filosofie Zumba fitness, nepřipadáte si jako v tělocvičně, nepočítáte, kolik ještě kterého cviku musíte udělat a dokonce si můžete přidávat i své vlastní prvky. Zkrátka se bavíte a s úsměvem si užíváte na taneční party. Přitom však velmi účinně cvičíte a spalujete spousty kalorií. V Zumba hodinách se kombinují rychlé a pomalé rytmy, čímž dochází k efektivnímu spalování tuků a tvarování postavy. Zapojíte celý svalový korpus, především pak nohy, břicho a hýždě. Rozhodně nemusíte být žádným tanečníkem, protože Zumba fitness zvládne každý. Začíná se jednoduchými kroky a postupem času se přidávají trochu náročnější kombinace. Všechny taneční kroky jsou ale i tak oproti běžné podobně zjednodušené.

Zumba je vhodná pro všechny věkové kategorie. Cílem Zumba fitness je ukázat lidem, že hubnout lze zábavnou cestou.

Jumping

Jumping je skupinové cvičení určené pro každého, bez ohledu na věk, fyzickou kondici či pohlaví. Probíhá na malých trampolínkách pod vedením vyškoleného instruktora za dobrovodu hudby. Každá hodina Jumpingu se skládá z nejrůznějších rychlých a pomalých poskoků se silovými prvky a rychlých sprintů, které zaručují efektivná spalování tuků. Komplexnost cviků zaručuje posílení celého těla a tvarování jednotlivých partií. Část lekce je věnována i balančním cvičení, které je na pružném výpletu trampolínky opravdu zábavné. Chystáte-li se na lekci Jumpingu poprvé, připravte si pohodlné sportovní oblečení, a pevnou sportovní obuv (fitness). Nezapomeňte na ručník a dostatek tekutin.

Kruhový trénink

Kruhový trénink je trénink silově vytrvalostního charakteru, během kterého provádíte jednotlivé cviky bezprostředně za sebou bez odpočinkové pauzy. Kruhový trénink při správně zvolených cvikách zvyšuje vytrvalost, zpevňuje svalstvo, zlepšuje koordinaci pohybů a balanc, a v neposlední řadě pomáhá shodit nadbytečné kilogramy.

Dance mix

Během lekce se propojují různé taneční styly (od hip hop, street dance, přes latinu, apod.) na nejznámější songy. Jednoduché choreografie, které zvládne i malé dítě. Jak se říká: „V jednoduchosti je krása“. Uvolníš se z napětí, nabereš pozitivní sílu a energii.

TRX

TRX (Total – body Resistence Exercises) je závěsný systém, který se skládá z nastavitelných popruhů. Samotné cvičení probíhá tak, že jedna část těla je vždy na podložce a druhá je zavěšena na TRX. Díky sklonu těla k podložce se dá jednoduše manipulovat se zátěží. Po celou dobu cvičení na TRX je vždy cvičeno pouze s váhou vlastního těla. Proto je vhodný opravdu pro každého! Cvičení na TRX se může zdát snadné!? Opak je ale pravdou.TRX procvičí nejen svalové partie, které jste zvyklí procvičovat při svých trénincích, ale zejména zapojí svaly o kterých jste doposud nevěděli! Cvičením s TRX výborně procvičíte koordinaci těla, každý cvik je proveden za pomocí zpevnění celého těla a rovnováhy.

Strong by Zumba

Jak lekce vlastně vypadá? Nenechte se zmást! Nejde o žádný tanec.
HITTZ –> High Intensity Tempo Training. Není to klasický interval, jelikož tempo a délka sekvencí je různá. Pohyby jsou dokonale sladěny s hudbou, která využívá zpomalení, zrychlení, sílu, dynamiku a zvolnění. Používají se základní fitness prvky: dřepy, výpady, vzpory, kliky, výskoky – ale pouze s vlastní váhou těla.

Intervalový trénink

Intervalový trénink je cvičení, při kterém se střídají úseky s velkou intenzitou zatížení a odpočinkem. Obvykle rozlišujeme intervalové metody podle doby zátěže na krátké, střední a dlouhé intervaly. Délka intervalu, doba odpočinku, intenzita a obsah se vždy volí dle tréninkového cíle. Během odpočinku nesmí dojít k úplnému zotavení. Intervalový trénink má velký vliv na kardiorespirační soustavu. Je jednou z nejlepších tréninkových metod a zároveň i nejnáročnějších.

Vinyasa jóga

Vinyasa jóga je spojení dechu s plynulým pohybem. Jedná se o dynamický styl jógy, ale například oproti power józe klade větší důraz na dýchaní a na samou podstatu jógy. Jednotlivé pozice – asány jsou plynule spojovány – sestavou vinyásy a to vede k prohřátí svalů, posílení a protažení. Je zde kladen důraz na dechové techniky, které stahují tepovou frekvenci, zprostředkují soustředění a zklidnění mysli.
Cvičení přináší silné prokrvení, prokysličení a prohřátí celého organismu, s důrazem na hladké svalstvo, orgány, žlázy, rozdmýchává vnitřní energii těla a v konečném důsledku vede k celkové regeneraci organismu.